vrijdag 17 maart 2017

stitchery quiltje

Een hele week heb ik zitten staren naar al de lapjes en restjes van lapjes die ik nog heb.  Wat zal ik daar eens mee gaan doen?  Grote quilt? Kleine quilt?  pfff...............     en na die week wist ik het opeens:  een stitchery quilt die groot of klein wordt; dat maakt niet uit! 
A whole week I've been looking at my fabrics and left-over pieces of fabric.  What shall I do with them?  Big quilt?  Small quilt? pfff..........   and after that week I suddenly knew it: a stitchery quilt big or small; that doesn't matter!

Met een rode draad heb ik zonder patroon iets geborduurd en ik heb er met de hand randjes omheen genaaid.
With a red thread and without a pattern I embroidered something and added borders by hand.



Nu ga ik bedenken wat ik er verder mee ga doen.  Misschien wel gewoon lapjes er omheen naaien en dan weer een stitchery maken......  het is zo leuk om te doen!
Now I must find out what to do next. Maybe just some fabric borders around it and then adding some stitchery again.....   as it is so much fun to do!

Just wait and see!

Ik wens je een heel fijn weekend!   I wish you a wonderful weekend!

Pink       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink