vrijdag 17 maart 2017

stitchery quiltje

Een hele week heb ik zitten staren naar al de lapjes en restjes van lapjes die ik nog heb.  Wat zal ik daar eens mee gaan doen?  Grote quilt? Kleine quilt?  pfff...............     en na die week wist ik het opeens:  een stitchery quilt die groot of klein wordt; dat maakt niet uit! 
A whole week I've been looking at my fabrics and left-over pieces of fabric.  What shall I do with them?  Big quilt?  Small quilt? pfff..........   and after that week I suddenly knew it: a stitchery quilt big or small; that doesn't matter!

Met een rode draad heb ik zonder patroon iets geborduurd en ik heb er met de hand randjes omheen genaaid.
With a red thread and without a pattern I embroidered something and added borders by hand.



Nu ga ik bedenken wat ik er verder mee ga doen.  Misschien wel gewoon lapjes er omheen naaien en dan weer een stitchery maken......  het is zo leuk om te doen!
Now I must find out what to do next. Maybe just some fabric borders around it and then adding some stitchery again.....   as it is so much fun to do!

Just wait and see!

Ik wens je een heel fijn weekend!   I wish you a wonderful weekend!

Pink       

4 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    het is toch genieten als je die tafel ziet met al die
    lieve lapjes daar blijf je gewoon naar kijken, heerlijk.

    Een heel leuk idee dat je gekozen hebt voor een stitchery quilt,
    daar kan je van alles in gebruiken en heerlijk je fantasie de
    vrije loop laten, en dat is jouw zeker toevertrouwd.

    Mooi lenteachtig begin, Welcome lente, de vogeltjes al weer
    druk bezig met nestjes bouwen, en wat heb je die randen er
    prachtig omheen gezet met de hand nog wel. Roosjes mooi symmetrisch
    verdeeld, ohhh ja dit gaat weer een bijzonder mooi en leuk quilt[tje]
    worden lieverd, daar ben ik van overtuigd.

    Veel succes met de voortgang en een heel fijn weekend.....

    Veel liefsssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat LEUK Pink en wat een goed idee. Je kan er alle kanten mee uit en het net zo groot maken als je wil. Je heb zoveel mooie lapjes dat je nog tijden vooruit kan. GEweldig.
    LIeve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pink,

    Ohhh...dat berenjochie met zijn bruine berenvachtje
    is zo gaafffff! Vind zijn oogjes zo schattig met dat oogwit!
    Hij zit daar zo gezellig te zitten tussen al die toffe lapjes...

    Enne...op de achtergrond zit ook al een prachtig liefje,
    wat een goddelijk lijfje heeft dit beren meisje..zo romantisch!
    Je hebt tof gezelschap, terwijl je lekker bezig bent om al stofjes
    uit te zoeken...wat een gezelligheid..

    Ja meis en dan jouw nieuwe project..groot of klein, het beloofd
    weer een pronkstukje te worden, wat grappig dat vogelhuisje met
    het pikkende vogeltje erbij...lekker lente achtig..
    Ben alweer benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden, maar
    ik weet nu al dat het super wordt!

    Dag creatief meisje...dikke kus van mijXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marijke, ja, ik ben het helemaal met je eens over het bruine beertje! Leuk is deze beer!!! Jenny is er echt goed in!
      De beer op de achtergrond heb ik gemaakt en ze draagt jouw schoentjes! Ze is er zo trots op (en ik ook!).

      Bedankt voor je altijd lieve woorden!

      Dikke knuffels en liefs van Pink xxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink