zaterdag 4 maart 2017

Hexagon quilt is af / finished!

Het is gelukt!  De quilt zit helemaal in elkaar!
Succeeded! The quilt is finished!

in welke richting moeten de stroken? in which direction will I add the stripes?

check....check....check!

mooi, dit mag er af! good! I can cut this away!

aan de voorkant met de hand vastgezet / stitched by hand at the front-side

deze is klaar / this one is done

tada!!!!!!!!!!!


Het was een ontzettend leuk project! Ik heb er echt van genoten! Leuk dat je kwam kijken! Bedankt!
It was a big fun project! I really enjoyed it so much! So nice that you came to have a look! Thank you!

Pink  

8 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    Meis wat ie het een PRONKSTUK geworden, je hebt er hard aan gewerkt
    en er zitten zeer veel steekjes in verwerkt.
    Neeeeee ik ga niet tellen hoor, hahaha.
    Heel knap en vooral dapper om dat helemaal op de hand te voltooien
    dat doe ik je niet na hoor.

    Het is één woord een SCHOONHEID geworden, mijn complimenten!!!!!

    Veel liefsssssssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig prachtig Pink. Je stoffen zijn zo mooi en passen helemaal bij elkaar. Mooi afgewerkt en een pronkstuk voor aan de muur.
    Mag ik een beetje trots zijn dat ik je zo nu en dan een tipje heb gegeven? Haha, ben ik wel hoor.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag HEEL erg trots zijn voor al je hulp en enthousiasme en ik ben er HEEL erg dankbaar voor! Liefs!!! Pink xxx

      Verwijderen
  3. Uiii, du bist fertig! Die Decke ist so toll geworden. Ich fand es sehr spannend dem Prozess zu folgen.
    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen lieve Pink,

    Jippieeeeeeee!!! Hij is klaar!!!
    Wat een enorme klus was dit, en wat is die mooiiiii!!!!!
    Gave kleuren en een heel mooi patroon, kind wat een
    werk heb je verricht en wat prachtig!
    Je kunt trots zijn op jezelf want je hebt een kunstwerk gemaakt,
    sta altijd te kijken wat mensenhanden kunnen maken...
    Heerlijk dat je er zo van hebt genoten, dat is wat mij betreft
    het voornaamste, en daarna pas het resultaat, en hier mag het
    resultaat er wezen...

    Fijn zondag lieverd...hier schijnt het zonnetje, ik hoop
    dat bij jullie ook het zonnetje schijnt...liefs MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt Marijke!!! Liefs van Pink xxx

      Verwijderen
  5. Beautiful work!
    Congratulations on the finished work!
    It must have taken many hours to make it.
    (Thank you for your kind words.)
    Sweet greetings,
    María José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Maria Jose! You are so kind! Oh yes, it took many hours to make the quilt but I enjoyed every second!
      Sweet greetings in return!! Wishing you a lovely day!
      Nice to meet you!

      Pink

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink