zondag 7 augustus 2016

Hond / dog in progress

Hond in progress.....     dat klinkt niet zo moeilijk maar dat is het toch wel een beetje.  Eerst moet je natuurlijk een goed patroon zien te ontwerpen en in dit geval ook nog van de hond van mijn lieve vriendin.
Dog in progress....   it doesn't sound hard to do but ofcourse first you have to design a dog and in this case the dog of my dear friend.

Nu wil ik nog niet vertellen om wat voor een hond het gaat!  I don't want to tell right now what kind of dog it is!

Mijn vriendin schreef me onlangs:  weet je wel dat het een van de moeilijkste honden is om te ontwerpen.......  ?!!
My friend recently wrote to me:  do you know it is one of the most difficult dogs to design?!!  

Nee, wist ik niet maar ik ben er met liefde aan begonnen / no I didn't know but I've started to design with love.

Hier is een sneak preview van een try-out van een andere stof /  here is a sneak preview of a try-out from a different fabric:  


Ik ben benieuwd...............   I'm curious..............  !! 

Wordt vervolgd ...   to be continued! 

 XXXXX


In de tussentijd ben ik begonnen aan een hexagon-quilt / in the meantime I've started with a hexagon-quilt:


Over de quilt kun je meer lezen / you can read more about the quilt:  Hexagon-quilt 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink