donderdag 28 juli 2016

bear Summer!!!

Bear Summer is af.  Ze is gemaakt van mosterdgroene (dank je wel Josephine!)  Steiff Schulte mohair, curly.  Summer is ca. 25 cm  en heeft 5 scharnieren. Haar neus is gemaakt van imitatie leer.

Bear summer!  She is made of mustard-green Steiff Schulte mohair, curly. Summer is appr. 9,8 inches tall and 5-way disc-jointed. Her nose is made of imitation leather.







Het was leuk om haar te maken en ik word gewoon een beetje vrolijk van Summer!
It was fun to make her and I think Summer is cheerful!  

Inmiddels ben ik begonnen aan het ontwerpen van een hondje.....  en ik ga eerst een proto-type maken. Ik heb een prachtige alpaca gevonden.
In the meantime I started with designing a dog.....  and I shall start with a proto-type. I found a gorgeous alpaca. 



Even iets heel anders......   deze foto wil ik even delen; het is 1 van de varkens die woont bij "onze" kinderen (die van mijn broer dus!)......
Something completely different I wish to share; it is 1 of the pigs living with "our" children (my brother's!)....  

Woorden zijn overbodig / no words needed!



Ik wens jullie een fijne week verder!!  Wishing you lovely days! 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is Summer met haar mooie bloemen. . en het varken had het ook warm, slim beest.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink,

    Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik begin even met de
    laatste foto hoor, wat een lekkere dikke lieverd, zie
    hem/haar staan in dat kleine modderbadje, ze zijn
    toch om op te reten zo leuk, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

    En dan je PRACHTIGE nieuwe aanwinst Summer, ze is zo mooi
    en kijkt zo lief, inderdaad zoals je schrijft je word
    er gewoon vrolijk van.

    Ze heeft zo'n mooie lange snuit en echt PRACHTIG dat neusje!!!
    Zo lief ook alle details die je hebt aangebracht.
    Deze kleur is echt heel MOOI.

    Ben reuze benieuwd naar het honden patroontje, de Alpaca
    ziet er zeker heel mooi uit, lijkt me ook heerlijk zacht.

    Succes met het ontwerpen lieverd.....
    en wens jullie een heerlijk weekend toe.

    Veel liefsssssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Pink! This new bear is absolutely cute and sweet! 😍Have your brother a pig in her house? Is funny! A big hug my friend🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Pink,

    Ohhh...Summer is gewoon een heerlijk zomers
    toetje...wat een knapperd is Summer...
    Wat een toffe stof en zo leuk met die bloempjes
    en dan die lila accentjes...meis ik zit me hier
    toch te genieten achter mijn schermpje..

    Dikke kus,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink