vrijdag 11 maart 2016

alien...

Nou nou, ik moet toch even duidelijk maken dat mijn naam niet Kaalhoofd is (er zit haar waar ik erg trots op ben); ook ben ik al uitgemaakt voor Rare kip (ben ik niet!!!)   en de naam Tennisbal daar ging ik dus echt van stuiteren!!!

Nee, ik heet gewoon: de alien met een glimlach op zijn buik. Voila!

Gemaakt van alpaca en 27 cm / 10,6 inches groot.

Now now, I want to make clear to you that my name is not Bald-head (there is some hair and I'm very proud of it); I've also been called Strange chicken (I'm not!!)  and the name Tennisball made me jump!!!

No no, my name is simply: the alien with a smile on his tummy. Voila!

Made of alpaca and 27 cm / 10,6 inches tall. 



8 opmerkingen:

  1. Lieve Alien met je mooie glimlach op je buikje,
    wat doen ze je toch allemaal aan. Lelijke dingen
    zeggen over je lieve koppie, alhoewel............
    op een kippenkontje lijkt het wel een beetje.
    enne.................. een tennisbal eerlijk
    gezegd ook wel een beetje, hahawohahehahahihi

    Maar alle gekheid op een stokje lieve Pink,
    het is een ZEER originele en PRACHTIGE beer geworden.

    Erg mooi de grote glimlach op z'n buikje, en mooi
    dat je met wolvilten de details hebt aangebracht,
    zo'n lief klein bolhoedje ook.
    Heel aparte kleur de alpaca, het ziet er heerlijk
    zacht uit.

    Prachtige nieuwe aanwinst!!!

    Geniet van een fijn weekend lieverd,

    Veel liefsssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahawohahehahahihihahawohahehahahihihahawohahehahahihi

      ik lig in een deuk! geweldig! ik heb het hem nog niet verteld!

      en bedankt voor je lieve woorden!

      Liefsssssssss! Pink

      Verwijderen
  2. Qué bonito es! Me encanta el contraste entre el pelo y el crochet, un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Pink! He is VERY special!!! Did you dye the fur by yourself? It looks amazing! And I love the bear hairstyle :)
    Have a nice week <3
    Hugs, Olga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Olga! thank you! I didn't dye the fur (alpaca) myself; it was bought that way and a friend gave it to me!
      Oh yes, I love Aliens hairstyle too : )))
      Have a lovely week too Olga! xxx Pink

      Verwijderen
  4. Lieve Pink,

    Vind jouw Alien met zijn glimlach op zijn buik erg speciaal!
    Zijn oogjes staan zo zacht en lief...en ik houd van deze uitdrukking
    bij berenkindjes..

    Wil je nog eventjes bedanken voor jouw berichtje in mijn gastenboekje,
    dank je wel Pink...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marijke, wat leuk dat je me schrijft! Grappig ook wat je zegt over Alien, ik denk altijd dat er een stukje van jezelf in je creaties zit en dat lieve zie ik beslist ook terug in jouw werk! Mooi!
      Fijne week en liefs! Pink xxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink