zondag 20 maart 2016

muizenhuisje / mouse house

Er is een muizenhuisje gequilt; ik gebruikte de Old English paperpiecing methode. Het huisje is 12 x 12 x 12 cm.
There is a quilted mousehouse; I used the Old English paperpiecing method. The house measures appr. 4,7 x 4,7 x 4,7 inches.








Muis heeft bezoek van Nutmeg; Nutmeg is een heel lief klein beertje dat ik kocht bij Jenny van Barnetbybears.
Mouse has a visitor: Nutmeg; Nutmeg is a very sweet little bear I bought from Jenny of Barnetbybears.

Alle vlakken zijn eerst met de hand aan elkaar gezet en daarna heb ik kant toegevoegd.
All sides have been stitched together and afterwards I added lace. 

Het was leuk!  It was fun!

2 opmerkingen:

  1. In één woord GEWELDIG Pink, ongelooflijk met een
    afmeting van 12 x 12 x 12 cm. weer zo'n compleet
    berenhuis[je] te maken. Het mankeert de Muis bewoner
    aan niets als ik het zo bekijk.
    Veel gezelligheid en van die lieve details allemaal.
    persoonlijk zou ik me er meteen thuis voelen.

    Erg mooi de hoeveelheid verschillende stofjes
    die je gebruikt hebt, en dan die schattige kleine
    borduurwerkjes, zo lief allemaal.

    En wat gezellig voor muis dat Nutmeg op visite kwam,
    ook een heel lief beertje, [heb al even op haar blog gekeken]
    de oortjes vind ik zo grappig gemaakt.

    Mooie fotoserie heb je er van gemaakt Pink, heb er
    van genoten!!!!!!!!

    WEns je een fijne nieuwe week toe........


    Veel liefsssssss
    Josephine
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Pink. Wat een schattig huisje heb je gemaakt en zo helemaal leuk voor die twee lieverdjes.Leuke lapjes heb je ook gebruikt. Ik bewonder je ideen en kunstzinnigheid. Zo knap gemaakt.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink