dinsdag 1 maart 2016

Mini quilt nr. 4 and bear in progress

Het 4e huisje is ook af!  Het is echt ter plekke bedacht en ik vroeg me af hoeveel huisjes ik kan bedenken.  Het blijft spannend!

House nr. 4 is finished too!  I designed it while working and was wondering how many houses I can design.  It is very exciting!


 Op naar de volgende!   Next! 

Ook ben ik begonnen aan een nieuwe beer; het is een mooie alpaca die ik kreeg van Kornelia! Leuk!


I've also started with a new bear; it is a beautiful alpaca which was a present from Kornelia. Nice!

Deze week zal ik me echt niet vervelen!  This week I'm won't get bored at all!

4 opmerkingen:

  1. Alweer eentje af, wat snel Pink, jullie
    liefdeshuisje, echt zo leuk gemaakt,
    zo knus, maar..........ik mis de kippies ;-)))

    Volgens mij heb jij zoveel fantasie dat er minstens
    nog wel zo'n 20 stuks of zo bijkomen, of denk je nu, HELP?

    Het lijk mij toch erg leuk als het een groot exemplaar
    gaat worden.

    Ben ook heel benieuwd naar je nieuwe beer in wording.
    Alpaca is erg mooi, dit natuurlijk materiaal werkt zo heerlijk.
    Het gaat vast weer een prachtige beer worden.

    Succes met alle vorderingen............

    Liefssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nog 20 erbij? HELP!!!! Haha! Ze zijn 20 x 20 cm en ik denk aan een oneven getal om ze bij elkaar te voegen. Voorlopig ga ik maar gewoon door en dan ineens denk ik: genoeg! Of de achtergrondstof is op, kan ook nog.
      Kippies!!! Je hebt helemaal gelijk!! Mooi, ik zal ze "ergens" bij een huisje verwerken! We hebben nog maar 1 kipje trouwens.. er was er eentje ziek en de dierenarts heeft haar laten slapen. Beter.

      Alpaca is echt heel mooi, helemaal mee eens.

      Zo, nu roept het huishouden!

      Fijne week verder! Liefs! Pink xxx

      Verwijderen
  2. I love this little house Very nice Work Pink Big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink