zaterdag 5 december 2015

2 bears in progress

De beer van de synthetische stof ligt even in een mandje. Ik wacht tot ik weer wat meer geduld heb om aan deze beer te werken vanwege de stugheid en dikte van de stof. Elke dag een stukje dan maar.
Intussen heb ik een nieuwe beer geknipt.
The bear from the synthetic fabric is in a basket for a while. I wait until I have a little more patience to go on because of the fabric I'm working with (stiff and thick). Every day a little piece will make a bear too.
In the meantime I've cut another bear.

De "lastige" beer / the "difficult" bear:




ziet er op dit moment zo uit; ik vind hem erg mooi.
looks like this at the moment; I think it is really beautiful.

de nieuwe beer / the new bear:


"dansende beren"...................     "dancing bears"......... 

Multi-tasking!

Wordt vervolgd / to be continued!

Fijn weekend! I wish you a lovely weekend!

5 opmerkingen:

  1. I Wait them but i ´m sûre they are so cute Big hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Pink,

    De beer van de lastige stof oogt zeker erg mooi hoor,
    maar vervelend dat het zo lastig te bewerken is, hij/zij lijkt me GROOT te worden.
    Wat ik me eigenlijk af vraag als ik je foto bekijk, wat doe je
    precies met het oude strijkijzer, ohhh, wat ben ik nieuwsgierig hé, haha.

    Zo leuk om te zien het begin van de nieuwe beer, uhhh dansende beren???
    Of zijn het de onderdelen van één beer??? Ja hé, VERTEL???

    Heel erg bedankt voor je kaartje, kreeg het vandaag binnen.
    Je bent de eerste dit jaar.

    Wens je succes met de vorderingen van de beren familie.
    En nog een fijn weekend verder......

    Veel liefsssssssssss
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Josephine, je kaart is per ongeluk tussen de kaarten voor het buitenland gekomen en daarom heb je hem zo vroeg maar...... niet minder gemeend hoor! : )))))

      De beren zijn allebei denk ik ongeveer een cm of 28 als ze klaar zijn. Oh, het zijn in totaal dus 2 beren hoor, dat dansen was een grapje omdat ze zo tegenover elkaar lagen.

      Ja, dat strijkijzertje! Joh dat vond ik van de week in de kringloop en het kan open en nu zag ik dat staan en dacht meteen: beer in bootje. Het strijkijzertje past in je hand. Leuk!!!

      Ik zie ineens een blauwe lucht! Dat is lang geleden hier! Schoenen aan en naar buiten met de wind om de oren; heerlijk!

      Liefs!!!!!!!!!!!!!!! Pink

      Verwijderen
  3. Hi Pink!
    Thank you for sharing your bears in progress! It's very interesting to see the ones you work on right now. The difficult bear looks so nice with the dence fur! And the "dancing pair" is amazing! I'll be waiting for both bears to be completed. Good luck especially with the "difficult" one! I hope it won't stay too long in the basket :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink