zondag 23 augustus 2015

bear in progress.....again

vandaag heb ik een beetje een leeg gevoel / today I feel a bit empty



nee, ik heb geen zin / no i don't want to do anything



nee nee nee /  no  no  no


dat komt er nu van als ik mijn beer zo lang laat wachten voordat ik verder ga..............
this is what happens if I keep my bear waiting so long before I go on............... 

morgen zal ik zijn buikje vullen en misschien is hij dan wat vrolijker.............
tomorrow I'll stuff his tummy and maybe he will feel better then............. 

pfffffffffffffffffff................!



3 opmerkingen:

  1. Och och toch....... MOrgen weer beter !!!
    .
    Een boodschapje voor Josephine. Lieverd ik kan geen commentaar op je blog geven. ik ga het morgen eens uitzoeken.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahhaha Pink, zie die schat nu hangen op je vinger,
    alsof beer wil zeggen, NEE - NEE - NEE ik wil niet,
    ik wil echt niet hoor.

    Je ziet hem als het ware tegenwerken, maar hij
    wordt mooi Pink, en GROOT ook als ik het zo bekijk.
    Morgen zal hij zeker vrolijker zijn met een goed gevuld buikje.
    Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.

    Succes met het voltooien............

    liefssssss
    Josephine.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. I ´m sure this little bear was so cute , i love his color big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink