dinsdag 25 augustus 2015

Gewoon een lieve beer / just a kind bear

Beer is eindelijk af!  Hij is ca. 32 cm en heeft 5 scharnieren. Beer is gevuld met een combinatie van katoen en schapenwol en heeft glaskorrels in de buik en voeten voor extra gewicht. Lieve beer!
I finally finished bear! It measures appr. 12,6 inches and is 5-way disc-jointed with cotterpins. I stuffed bear with a combination of cotton and sheepwool and added glassbeads in his tummy and feet for some extra weight. Kind bear!






Nu moet ik de leeuw nog verder maken / now I must go on with the lion!

Fijne dag!  Wishing you a lovely day! 

7 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    Dit is zeker een lieve beer, een PRACHTIGE beer, echt
    een ECHTE beer met een mooie maat.
    Mooie oortjes en een heel lief koppie en zo
    leuk zijn dasje met het molenspeldje erop.

    Jaaaaa..............beer is nu tevreden Pink nu zijn buikje goed is gevuld.
    Dat katoen waarmee je de beer o.a hebt gevuld, zijn dat watten, of
    kleine lapjes katoen??? De beer wordt daar wel mooi zwaarder mee denk ik.

    Dat lapje dat je voor de achtergrond gebruikt ziet er ook erg mooi uit,
    het lijkt wel heel dun kaasdoek of zoiets.

    Enne...........wat viel er vandaag door de bus ;-))))))))))))))))))
    malle lieverd, dat gaat zeker ook een speldenkussentje worden
    maar daar ga ik eens goed over nadenken hoe ik dat ga doen.

    BEDANKT, echt lief van je................................

    Liefssssssssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Josephine, de vulling van katoen/schapenwol zier er anders uit. Kan ik niet zo goed uitleggen maar als je even op internet kijkt bij berenbenodigdheden (ik denk dat berenateliertierlantijntje het verkoopt) kun je het vinden. Het is juist niet hard! Deze beer voelt zacht aan. Ik vul niet zo propvol en dan is de beer ietsje slapper. Voor mij is dat een hoger knuffelgehalte :)))))
      Deze beer kan niet los staan.
      Bedankt voor je lieve complimenten! mijn 125ste beer..............
      Dat kleinigheidje in je brievenbus daar maak je vast ooit wel eens iets heel moois van; uiteindelijk lag het bij mij ook al een jaar in de kast allemaal!

      Fijne dag!!! Liefs van Pink

      Verwijderen
  2. Wat een mooie beer Pink. En zo schattig dat hij een dasje om heeft. Hij is al klaar voor de winter. En nou moet je nog een leeuw maken? Tjeetje dat zal me een werk zijn. En hoe gaat de quilt? Ik ben zo benieuwd hoe hij word!
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Riet! Ja, die leeuw die lijkt niet zo op een leeuw omdat mijn vriendin meer van "rare" knuffels houdt! Ze is een schrijfster van fantasy-boeken. Ik laat hem zien als hij af is!

      De quilt ligt braaf te wachten; ik verdeel het allemaal een beetje. Ben je zelf aan een quilt bezig?

      Lieve groet van Pink!

      Verwijderen
  3. He is fantastic is love his cute face Very Nice work Pink big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink