dinsdag 31 januari 2017

more hexagon quilt in progress...........

Mooi, de horizontale lijnen zijn gequilt!  Ik heb de draad waarmee ik quilt gebruikt om zo recht mogelijk te quilten.
Nu ben ik net begonnen met de verticale lijnen.

Good, the horizontal lines have been quilted!  I used the quilt-thread to stitch as straight as I can.
Now I've just started with the vertical lines. 

ik gebruik de rode draad om zo recht mogelijk te quilten / I use the red thread to quilt as straight as possible

lijnenspel / "game" of lines

uitzoeken waar ik kan quilten zonder door een bloem te gaan / finding out how to quilt without quilting thrue a flower

de eerste rechthoeken! / the first squares!

Ik vind het nog steeds heel ontspannend om te quilten! Ja, ik geniet er echt van! / I still find quilting very relaxing! Yes, I really enjoy it!

To be continued!

***voor diegenen die graag willen volgen hoe het met me gaat: ik zal op pagina "daily life" een beetje babbelen; ik wil dit niet op de voorpagina doen en niemand iets laten lezen wat hij / zij niet wil lezen!***
***for those of you who would like to know how I'm doing: I shall talk a little on page "daily life"; I don't want to write about it on the frontpage and bother anyone who doesn't want to read it!***

Pink xxx 

5 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    Wowww, de tweede foto het lijnenspel, INDRUKWEKKEND om
    te zien. Van het begin tot de voltooiing is gewoon een
    spannende weg om te gaan. PRACHTIG om te zien en wat
    een werk zit daar in .

    Je mag heel trots zijn op jezelf dat je in een betrekkelijke
    korte tijd zo'n fantastische quilt ontworpen hebt en nu al
    zover bent gekomen. Kan me goed voorstellen dat het heerlijk
    is om er aan te werken en het je ook veel voldoening geeft.

    Veel succes met de verticale lijnen, weer een behoorlijke uitdaging
    vooral omdat je niet door de bloemen heen wil quilten.......

    Veel liefssssssssssssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge Pink wat maak je geweldig veel werk van het doorquilten. Echt prachtig. Allemaal zo secuur.Ik doe het je niet na. Ik kan dat geduld niet opbrengen, bij mij is het grote stappen vlug thuis :(
    Het wordt een waar kunstwerk, mijn complimenten
    Veel liefs van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pink,

    Jemig kremig ...wauw...wat een werk!!!
    En wat ziet jouw lijnenspel er super tof uit...
    Ik snap helemaal dat je er van geniet, en dat
    het ontspannend werkt...heerlijk is dat.
    En meis ik weet niet waar ik Daily Life kan vinden,
    ik zou heel graag volgen hoe het met je gaat...
    Waar kan ik het dan vinden?

    Dag lieverd, heel veel succes nog met je prachtige
    quilt...heel veel liefs een een fijne avondXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb je even een mailtje gestuurd : ))) liefs van Pink xxx en bedankt voor je bericht ook!

      Verwijderen
    2. Liebe Pink, so eine tolle Arbeit. Die Stoffe passen so gut zusammen und ich bewundere so große Projekte!
      Ich hoffe, es.geht dir soweit gut.
      Liebe Grüße Conni
      Daily life?

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink