zondag 4 december 2016

Kado! a present!

Kijk nou toch eens wat leuk!!!  Lieve Riet heeft me een kado gestuurd!  Het zijn 2 prachtige boorduurwerken - die ik zelf ga borduren. Het zijn zulke mooie Kerst-patronen. Er zit allerlei garen bij, handgeverfd o.a.  en een gouden borduurnaald. Daar had ik echt nog nooit van gehoord!

Een ding is zeker:  voor deze Kerst krijg ik het niet meer af!

Look how lovely!  Dear Riet has sent me a present! It are 2 beautiful embroidery sets - I'm going to embroider myself. The Christmas-patterns are so beautiful. Riet included all kind of threads, also hand-dyed and a golden embroidery-needle. Never heard of that before!

One thing is for sure: I'm not able to finish it for this Christmas!

Het is een mooi werkje voor de stille uurtjes.  It is a lovely "job" for the so called silent hours.

Riet, ik ben er zo blij mee en nogmaals DANK!

Riet, I'm really happy with it and once again a big THANK YOU! 




3 opmerkingen:

  1. Wowww lieve Pink, wat een heerlijke verwennerij van Rietje,
    het is gewoon een schat van een mens.

    Het zijn prachtige borduurwerken en leuk ook met dat
    openwerken erin verwerkt. Dat zal ongetwijfeld een mooie
    naam hebben maar die ken ik niet, hihi
    De langwerpige is een schoonheid met heel veel bijzonder
    patroontjes als ik het zo bekijk, en ook prachtige kleuren,
    en nog wel met een gouden borduurnaald, bijzonder!!!

    Veel plezier met het borduren en ik denk dat ze volgend jaar
    met de kerst wel klaar kunnen zijn :-)))

    Geniet van een heerlijke nieuwe week.....

    Liefsssss
    Josephine
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay lieve Pink,

    Wat een verwennerij!
    Prachtig deze borduurpakketten...ze zijn
    zo fijntjes en mooi...

    Wat ontzettend lief van Riet om jou zo te verwennen,
    wat een lieve mensen bestaan er op de wereld...

    Ik weet eigenlijk ook zeker dat je ze niet meer af krijgt
    voor deze aankomende Kerst...maar het zal je zeker heel
    veel mooie en creatieve uurtjes geven...van borduren wordt
    je altijd zo relaxed, lekker met een muziekje erbij, heerlijk
    GENIETEN...!

    Lieverd, wens je een toffe week..liefs XXX










    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marijke! Dank voor je lieve woorden en over lief gesproken: Riet is echt zo'n lieverd en barst van de humor; een vrouw om van te houden!

      Gezellig borduren, muziekje, ja ik zie het helemaal voor me!

      Fijne week verder Marijke en een dikke knuffel van Pink xxxxxxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink