dinsdag 14 juni 2016

news...........

Waar zal ik beginnen? What shall I start with?

Pink ellie, een nieuw familid!  Pink ellie, new family!

Mr. Mouse en Nutmeg wachten ongeduldig....   Mr. Mouse and Nutmeg are waiting impatiently.....



a warm welcome...............


love ..........


dit lieve kleine olifantje is bijna 9 cm   this cute little elephant is appr. 3,5 inches

het is gemaakt door Jenny van  / it is made by Jenny of  barnetbybears

na de lange reis was ze moe en de kleintjes zijn gaan slapen / after the long trip she was tired and the littles ones went to bed

Pink ellie.............  I love her!!!!! 

ook kreeg ik nog een prachtige witte mohair van Jenny!  Wow!  I also got a lovely white mohair from Jenny...WOW!

en toen gingen we op vakantie...............   ik mailde mijn andere vriendin dat we weg zouden gaan en ik kreeg een mailtje terug dat ze een pakje naar me had gestuurd....
and then we went on a holiday and I mailed my other friend I should not be at home and I got a reply that she had sent me a package............

Ik wist van niks maar begreep dat er een lap mooie stof in zat / I didn't know but understood there was a lovely piece of fabric inside.......

Mailtje terug dat er hier altijd iemand in huis is en dat het goed zou komen met het pakje en dat ik erg nieuwsgierig was / mail back that there is always someone at home here and that all would be fine with the package and that I was very curious.....

Thuis gekomen stond er een grote doos.  Dat moet wel een erg grote lap zijn dacht ik nog. Wat zat er in??!!!!   een prachtige lap quilt-stof en een teddybeer gemaakt door TC 
Back home again I found a big box. Wow, that must be a BIG piece of fabric I was thinking. What was inside??!!!  a beautiful piece of quilting-fabric and a teddybear made by TC 

Sprakeloos!  Speechless!   dat was ik / that's what I was.

Mr. FluffWilly!!!!
 
de enige in dit huis die behalve ik in mijn stoel mag zitten / the only one in this house who is allowed to sit in my chair
LOVE!

de mooie stof / the beautiful fabric

Geloof me, ik ben zo blij met mijn olifantje en deze beer!!!  Het wordt hier hoe langer hoe gezelliger!
Believe me, I'm so happy with my little ellie and this bear!  It's getting so cosy here!

In mijn volgende post zal ik wat foto's laten zien van de vakantie en in die tussentijd ga ik een nieuwe beer (of zo)  ontwerpen!
In my next post I shall show some pic's of the holiday and in between I shall design a new bear (or so)

Ben ik verwend of niet?!!!   Did I get spoiled or not?!!!   YES!!!!!  Thank you dear friends!!! xxx

Tot gauw!  See you soon!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink