zondag 15 mei 2016

muis en quilt / mouse and quilt

Van alles wat!  Voor een lieve vriendin heb ik een muisje gemaakt en een huisje erbij. 
Het muisje is 7 cm / 2,8 inches en kan alleen staan; het heeft echte scharniertjes. Dit muisje houdt nogal van snacks en daarom heeft het een stapeltje kaas gekregen gemaakt van foam-klei (ball clay).

A little bit of everything!  For a dear friend I made a mouse with a house. Mouse is 7 cm / 2,8 inches, is stand alone and is 5-way disc-jointed. Mouse LOVES snacks so I made  some cheese for it (made of foam-clay / ball clay).











Verder heb ik blok 4 van de sampler quilt in de Old English Paper Piecing methode af!
I also finished block 4 of the sampler quilt in the Old English Paper Piecing method!



 Block 5 here I come!!!!

Inmiddels ben ik ook begonnen aan een nieuw klein beertje maar opeens dacht ik: ik wil een VETTE muis maken!  Ik moet het nog ontwerpen.

In between I also started with a small bear but suddenly I thought I want to make a FAT mouse! I still have to design it.

Fijne dagen verder!  Wishing you lovely days!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink