woensdag 20 april 2016

nieuwe quilt / new quilt

Tijdens ons verblijf in de Eifel vonden we een stoffenwinkel en daar hadden ze heel veel quiltstoffen; ik nam er een paar mee en koos voor vrolijke kleuren.
While we were in the Eifel we found a fabric-store and they had a lot of quilt-fabrics; I bought some cheerful colours.

Ik heb een blok getekend en werk weer volgens de Old English paper piecing methode.
I designed a block and am using the Old English paper piecing method again.







Misschien maak ik wel een sampler met deze stoffen; ik weet het nog niet.
Maybe I'll make a sampler from these fabrics; I'm not sure yet.

Het is de eerste keer dat ik een groot block maak. It's the first time I make a bigger block. 

Wordt vervolgd..............  to be continued.

2 opmerkingen:

  1. Wow Pink, wat een PRACHTIGE stofjes zijn dit allemaal,
    en wat knap van je hoe je dit blok hebt ontworpen.

    Het spreekt mij zeer aan, een blok van 13 lapjes
    waarvan er geen eentje het zelfde model/maat heeft.
    En wat passen deze stoffen super mooi bij elkaar.

    Het lijkt me een fantastisch idee om er een sampler
    van te maken, ben erg benieuwd wat je gaat doen.

    Succes met de vorderingen, en ik kijk al uit naar het
    eerste voltooide blok.

    Veel liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink,

    Het duizelt me een beetje, zoveel lapjes!
    De kleurtjes en motiefjes zijn zo vrolijk en zomers.
    Het lijkt me een heel gepuzzel om dit mooi in elkaar
    te krijgen..en superknap!
    Ben nu toch zo benieuwd naar het eindresultaat lieve Pink.

    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink