woensdag 20 april 2016

nieuwe quilt / new quilt

Tijdens ons verblijf in de Eifel vonden we een stoffenwinkel en daar hadden ze heel veel quiltstoffen; ik nam er een paar mee en koos voor vrolijke kleuren.
While we were in the Eifel we found a fabric-store and they had a lot of quilt-fabrics; I bought some cheerful colours.

Ik heb een blok getekend en werk weer volgens de Old English paper piecing methode.
I designed a block and am using the Old English paper piecing method again.







Misschien maak ik wel een sampler met deze stoffen; ik weet het nog niet.
Maybe I'll make a sampler from these fabrics; I'm not sure yet.

Het is de eerste keer dat ik een groot block maak. It's the first time I make a bigger block. 

Wordt vervolgd..............  to be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink