maandag 22 februari 2016

mini quiltje nr. 3

Het 2e quiltje is ook gemaakt. Deze keer gebruikte ik Japanse stofjes en het thema was: the sky is the limit.
Het zal me benieuwen hoeveel ik er uiteindelijk zal maken om samen te voegen! Voorlopig denk ik: elke week een huisje........!

The second mini-quilt is finished too. This time I used Japanese fabrics and the theme was:  the sky is the limit.
I'm curious how many I shall have made in the end to join them together in a quilt At this moment I think:  every week a house.....!

10 opmerkingen:

  1. Zooooooo lieve Pink, alweer iets moois vervaardigd.
    Je hebt de smaak te pakken zie ik wel. Deze is ook
    weer heel mooi geworden, leuk idee om wekelijks
    te proberen een huisje te maken.
    Dat zal zeker t.z.t [???] huisjes een mooi
    geheel worden.

    Toch geen 52 hé, hahaha alhoewel, dan kan je er
    een muur mee behangen.
    Leuk deze stofjes ook weer en alle verschillende steekjes.

    Op naar de volgende..............ben benieuwd en
    kijk er alweer naar uit.

    Geniet van een fijne week,

    Liefssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Josephine, zie je dat voor je? een quilt over de hele muur, met de hand gemaakt?! Ha ha, vast heel mooi maar of ik dat doe?!! Voorlopig maar elke week een huisje maken en dan zie ik wel waar het eindigt!

      Schiet al op met opknappen? Zou fijn zijn als jullie klaar zijn!

      Fijne dagen verder lieverd! Pink

      Verwijderen
  2. Weer zo,n schatje Pink. Is dit van het applique patroon dat je pas geleden gekocht had? Dat wordt straks een prachtige grote quilt. Goed van je hoor. Lieve groet van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Riet, dank je wel! Deze quiltjes bedenk ik zelf; ik zoek wat kleuren en lapjes bij elkaar en ondertussen bedenk ik een thema. Eerlijk gezegd weet ik niet van te voren hoe het eindigt! Ik maak de borduursteken wat groot omdat je ze anders misschien niet ziet op een afstand. Het is echt heel leuk om te doen!
      Het patroon dat ik kocht moet even wachten...... en stilletjes ben ik ook aan het bedenken welke quilt ik nu verder graag wil maken. Medaillon lijkt me wel wat.... groot. Ik speur op internet naar stofjes en moet dan de quilt ontwerpen (vind ik leuk).... en als je op internet speurt ben je zo maar ineens een uur verder omdat je zoveel moois ziet! Je weet vast wel wat ik bedoel!

      Lieve groet van Pink!

      Verwijderen
    2. Ja een medaillon staat ook nog op mijn to do lijstje. Heb al wel een patroon maar ik zie ook nog zoveel andere mooie. Zo moeilijk.........hh

      Verwijderen
    3. Ja Riet, zo moeilijk! maar ik vind het gelukkig niet erg om rond te kijken; er is zo veel moois te zien! Succes!

      Verwijderen
  3. Hola Pink, tus quilos son muy bonitos y has escogido muy bien los colores! Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola and thank you! Un abrazo in return! Pink

      Verwijderen
  4. Lieve Pink♥
    Prachtig♥ je quilt..je ziet meteen wat het is ..ook dat siert jou ook weer hoe je in het leven staat..;)
    beetje Kunst ook maar vooral de warme♥ kleurtjes die je gebruikt..;)
    Ik zelf heb nog nooit een Quilt♥ gemaakt maar ja.. iedereen is uniek in zijn handwerk♥!!
    het was weer genieten♥..fijne avond en liefs♥ Gaby.♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha lieve Gaby, dank je wel voor je lieve woorden! Heb net jouw blog bezocht met de prachtige post over de muisjes, nr. 5. Geweldig! Zegt ook veel over jou : ))))

      een mini-quiltje voor de muisjes proberen?! :))))) leuk om te doen Gaby maar je hebt al zo veel moois gemaakt! Maar je weet maar nooit!

      Fijne avond! xxx Pink

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink