maandag 13 juli 2015

Olifant / elephant

Er is een nieuw olifantje. Het is gemaakt van een groene open sparse mohair en heeft 5 scharniertjes. Een naam moet ik nog bedenken. Dit olifantje is al wat ouder............
There is a new little elephant. It is made from a green open sparse mohair and it has 5 joints. It hasn't a name yet. This ellie is a bit older already...............









Het was weer leuk om dit te maken!  It was fun again to make this one!

We zijn ook bij Probaer geweest en we hebben mooie stoffen gekocht! 
We also went to Probaer and we bought nice fur! 


 Nu nog beren ontwerpen!   Now I must design bears!

Ik wens je een heel fijne week!  I wish you a beautiful week!

Het patroontje van het olifantje staat gratis op page free patterns / you can find the free pattern of the elephant on page free patterns.

Bedankt voor je bezoek!  Thank you for your visit!  

Pink

 
 

4 opmerkingen:

  1. So wonderful elephant !!! i just love him !!!
    Hags,
    Irina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Irina! Nice to hear from you and nice that you love my new ellie! Wishing you a wonderful week! Hugs from Pink

      Verwijderen
  2. Ohhhhh wat een lieverd is dit olifantje geworden Pink,
    prachtige kleur en soort mohair ook.
    Enig ook je verhaaltje erbij, en vertel......
    heeft deze lieverd inmiddels al een appeltje gegeten???

    Erg leuk hoe je de oren hebt gedaan, en zo lief die korte pootjes.
    Wat ik me afvraag is, hoe groot is dit olifantje, als ik de foto's
    zo bekijk krijg ik de indruk dat het een kleintje is maar ik kan
    me natuurlijk vergissen.

    Weer een feestje voor je om een bezoekje aan Probaer te brengen,
    je even wanen als een kind in een snoepwinkel, hihi.
    Het ziet er erg mooi uit je nieuwe aankopen, en nu dus weer opnieuw
    iets fraais ontwerpen, een heerlijke uitdaging.
    Ongetwijfeld ontstaat er weer iets heel origineels van jou hand.

    Nog bedank voor je lieve reactie op mijn blog,
    kreeg er blosjes van op mijn wangen, ik zie mijzelf
    namelijk nog maar als een beginner.

    Succes met het ontwerpen van nieuwe beren, en wens
    je een heerlijke week toe.
    Leggen de kipjes lekkere eitjes???

    Veel liefssssssssssssssss
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Josephine! olifantje is 10 cm, kleintje! Bedankt voor je lieve woorden!
      Probeer, ja, dat is een hele belevenis en ik word er ook heel hebberig maar ik heb me gedragen. Hoewel, een nieuw record was het deze keer wel : ))))))))))))) maar dat komt ook omdat Peter (!) een beren-serie wil ontwerpen en alvast de stof heeft uitgezocht! Leuk!

      Blosjes op je wangen Josephine? je bent gewoon goed en apart. Tada!

      Aan eieren geen gebrek hier, behalve als de dames weer broeds zijn en dat gebeurt om de haverklap. Ik heb de buren gevraagd of ze overlast ondervinden van de kippen maar dat is niet zo. Toch kunnen ze enorm jammeren en dat gaat door merg en been (bij mij tenminste). Leuke maar rare dieren kippen!

      Zo, en nu weer verder met de nieuwe beer!

      Fijne week en liefs! Pink

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink