dinsdag 7 juli 2015

Cactus oase

Een paar weken geleden bezochten we de Cactus Oase in Ruurlo  weer. Het is er altijd zo mooi en er zijn ongelooflijk veel cactacae te vinden. Gelukkig stonden er een paar te bloeien!

A few weeks ago we visited the Cactus Oase in Ruurlo again. It is always beautiful and you can find SO many cactacae there. We were lucky, some were blooming!

Ik zeg altijd maar even dat ik geen goede fotograaf ben.......I always say I'm not a good photographer..........!

Hier zijn wat foto's en ik vind het allemaal heel boeiend!  Here are some pic's and I always think it is so interesting! 

grote bloem / big flower



zo groot als een stoel / as big as a chair










levend steentje / living stone  
Tot zover en ik kan zeker een bezoek aanbevelen! 
These are the pic's and I can recommend a visit!

Nu is het weer tijd om te gaan quilten en een beer te gaan ontwerpen.............!
Now it is time to start quilting again and design a bear.............!


2 opmerkingen:

  1. Ha Pink,

    Indrukwekkend kan ik wel zeggen, PRACHTIGE exemplaren
    laat je ons zien, en zelf eentje zo groot als een stoeltje, wowww.
    Geen aangenaam gevoel om op te zitten, hihi.
    Bijzonder hé als je ze ziet bloeien, en ze zijn zeer decoratief.

    Enne............geen goede fotograaf???
    Je foto's zijn prachtig, en de tweede foto wat een geweldig
    mooie plant is dat, zoiets heb ik nog nooit gezien.

    Wat is de natuur toch betoverend sprookjesachtig

    Lekker hé nu even wat verkoeling, dat geeft weer energie
    voor quilten en beren maken ;-))) ben benieuwd.

    Veel liefs,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink..♥
    Hier kom ik even kijken heb al zoveeeel moeten missen ..;)
    Voordat de pc weer kuren krijgt..geniet ik nu van jou beren♥ en cactussen ♥..
    Prachtige♥ foto's zijn het geworden van die mooie exemplaren en ook grote hoor wow!!.;)))
    en je lieve♥beertjes♥ daar krijg je nooit genoeg van elk heeft weer een andere Lieve♥ uitstraling♥..;)
    Lieverd♥ een fijn zonnig☼ weekend ik kom snel weer kijken liefssss Gaby..;)xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink