woensdag 22 juli 2015

Nieuwe beer / new bear

 Just a kind bear!




Ha! eindelijk is er eentje af. Ik ben er lang mee bezig geweest ook al is hij maar 14 cm.

Beertje heeft nog geen naam maar het zal wel iets met cowboy worden denk ik?!

Ha!  Finally one bear is finished. I've been working on it quite a long time eventhough it is only 5,5 inches.

Bear has no name yet but I'm pretty sure it will be something with cowboy!





Nu ga ik verder met de leeuw en het quiltwerk ligt ook nog te wachten  : )))))))))))))

Now I'll go on with the lion and my quilts are also waiting : )))))))))

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lieverd is dit geworden Pink, 14 centimeter
    is echt een ukkepuk, vaak nemen de kleintjes veel meer
    tijd in beslag is mijn ervaring ook. Dat was weer een priegelwerkje
    met alle schijfjes plaatsen denk ik.

    Mooie mohair en de kleur is een echte beren kleur.
    Het staat zo prachtig samen op de foto, jou mooie beer
    opdat schattige houten hobbelpaardje.

    Denk dat ik al eens eerder heb geschreven maar ik vind
    al jou beren altijd een heel lieve en zachte uitstraling hebben.

    Enne............is deze ook voor de beurs t.z.t???

    ben heel benieuwd naar je LEEUW, en ook naar je quiltwerk

    Heerlijk toch hé al die bezigheden, kan me dan ook niet voorstellen
    dat er mensen zijn die zich vervelen ;-)))))

    Veel liefssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu heb je mij laten blozen Josephine!

      Die beurs hè, dat staat nog te bezien. Munster, 2 dagen, 265 euro alleen voor de beurs.........den Bosch, 2 dagen 160 euro alleen voor de beurs. Ik vind de prijzen dus ERG hoog. Nog even over nadenken.................. het moet leuk blijven.

      Het gepriegel viel wel mee deze keer want ik heb grote openingen gelaten om te keren en de schijven te plaatsen en toen alles er in zat heb ik de openingen gesloten tot op een cm. Het steel-shot heb ik in de voetjes en de buik gedaan d.m.v. een opgerold papiertje (zoals dat ik kookprogramma's wordt gedaan, een mini spuitzakje eigenlijk) en joepie!! het ging heel gemakkelijk!

      Ik wens je een heeeeeeeeeeel fijn weekend! Liefs van Pink

      Verwijderen
  2. Me encanta tu nuevo osito!!! Cómo haces para que se vean tan tiernos y adorables??? Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me encanta tu nuevo osito!!! Cómo haces para que se vean tan tiernos y adorables??? Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DELIZIOSO ,UNICO!
    MI FA RIDERE IL SUO SGUARDO, E' COSI' SIMPATICO!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé is so sweet with his little horse i love Your work big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink