zondag 14 juni 2015

Bear in progress

Soms is het lastig om over 2 verschillende onderwerpen te berichten; in dit geval een beer en een quilt. Ik heb het opgelost door 2 aparte berichten te maken.

Sometimes it is difficult to post a message about 2 different subjects; I'm talking about a bear and a quilt. I've solved this by posting 2 messages.

Beer:  eigenlijk een beetje zielig want beer heeft een tijdje in een mandje gelegen in de hoop dat ik hem nog eens in elkaar zou zetten. Vandaag heb ik hem dan uit zijn mandje verlost!
Bear: it is a bit pity because bear was laying in a basket for a while, hoping there would be a day I was going to add all the parts. Today I got it out of it's basket!


Het mandje....ik heb er 4 : ))))))   The basket......I have 4 of them : ))))))


Het hoofdje houd ik weer even geheim!  Nu mijn "favoriete" werkje: de zolen....
I keep the head secret for the moment! Now my "favourite" job:  the footpaws......

De rest is genaaid / all the other parts have been stitched.

Ik wilde een traditioneel beertje maken met een leuk jurkje....maar volgens mij is het een jongen!
I wanted to make a traditional girl with a nice dress......but I think it is a boy!

Ik ga mijn best doen om dit beertje af te maken deze week!  Nog even geduld dus!
I'm going to do my best to finish this bear this week! Just some more patience please!

Tot dan!  Till then!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink