woensdag 13 mei 2015

teddybeer / teddybear in progress

Door het mooie weer ben ik veel buiten geweest en ik heb in de tuin gewerkt en gezeten.
Because of the beautiful weather I was outside a lot and I have worked and was sitting in the garden.

Wel heb ik aan de Japanse quilt gewerkt en aan een nieuwe beer. De beer is gemaakt van een mooie mohair en ik heb genaaldvilt op de snuit. Nu nog vullen en de oren maken!  Ik ben een beetje lui...........

I did work on the Japanese quilt and am making a new bear. The bear is made of a beautiful mohair and I needle-felted on the snout. Now it is time to stuff and make ears!  I'm a bit lazy...........


 Het hoofd ligt op zijn kop zodat ik nog niet alles verklap! 
The head is laying upside down so I don't show all yet! 

nog even geduld.................just a little bit patience.....!




6 opmerkingen:

  1. Qué difícil me parece esto del fieltro! Pero en ti parece fácil. Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaaaa, weer een nieuwe beer in wording, mooie
    mohair soort Pink, en wat gemeen van je, haha z'n
    snuit te verbergen. Ben benieuwd hoe je het genaaldvilt hebt.
    Zelf heb ik ik nog nooit een onderdeel van een beer genaaldvilt
    maar het lijkt me wel leuk om eens te doen.

    En natuurlijk ben ik ook heel nieuwsgierig naar de vorderingen
    van je Japanse quilt. Maar inderdaad zoals je al schrijft, met
    dit heerlijke weer zijn andere zaken nu even heel prettig.
    De warmte van de zon op je bolletje voelen, en alles
    bewonderen in de tuin en allerlei tuinklusjes aanpakken,
    zelf ben ik ook weer de hele dag bezig geweest, en dat
    is werkelijk PUUR genieten!!!

    Maar knap van je hoor dat je dan toch nog tussendoor
    nu weer met twee projecten bezig bent, en dan zeg jij over
    jezelf, " Ik ben een beetje lui " nou dat vind ik helemaal niet hoor,
    je bent een gedreven doorzetter, zooooooo
    het is maar dat je het weet, hihi.

    Veel liefs,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me echt nieuwsgierig Pink, je beren zijn allemaal zo leuk dus deze wordt het ook weer natuurlijk. Je quilt loopt niet weg en even laten liggen geeft soms weer andere ideen om verder te gaan. Wat hebben we lekker weer hè, we genieten allemaal.
    Live groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .....non vedo l'ora di vederlo finito...........baci

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think you´ve never been really lazy! Ther are always so many new things to see at your blog... and now another new bear!!! Looking forward to see more!
    Hugs
    Melli

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i hope to see him very soon , i love your work big hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink