vrijdag 1 mei 2015

crocheted bag with hexagon is finished

Zo vlak voor het weekend heb ik dan eindelijk het tasje af. Ik vond een mooie stof voor de voering. Het was nog niet zo eenvoudig om de voering netjes te maken omdat ik zowel de binnenkant als de buitenkant-met-gaatjes mooi wilde afwerken.

Just before the weekend I finished the bag. I found a lovely fabric for the lining. It was not that easy to make a neat lining  because I wanted the innerside and the outside-with-holes look neat.

lining/voering 
Ik heb biaisband gebruikt, had ik nog ergens liggen. I found some biaisband in a drawer.

De binnenkant naaide ik met de hand en het band zit aan de binnenkant van de tas/ I stitched the inner-side by hand and the biaisband is at the inner-side of the bag


The finishing touch for the opening



 Ik vind dat de kleur er goed bij past / I think the colours match




Het tasje is 20 cm  / the bag measures 7,9 inches

Het was veel werk en ik denk dat een groter tasje gemakkelijker is om te maken.
It was a lot of work and I think it will be easier to make a bigger bag.

Ik moest puzzelen hoe ik de voering zou maken / I had to puzzle how to make the lining.

Nu het tasje af is ga ik verder met quilten en een beer ontwerpen / now the bag is finished I'll go on with quilting and designing a bear.

Maar nu eerst:  weekend!!!!!!!!!!!!!!!!   But  first now:  weekend!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ik wens je een heel fijn weekend!  I wish you a very nice weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink