zaterdag 25 april 2015

gehaakt tasje, crocheted bag with hexagon progress

Het tasje is weer een stukje verder af.
I'm making progress with the bag.


Hier ben ik begonnen aan het hengsel. Ik haak het vanuit de voorkant. Geen naad!
Here I've started the handles for the bag out of the frontside. No seam!


Nog steeds alles aan elkaar zonder naad.
All still added without seam.


1 kant naai ik wel vast.
I do stitch one side.


Ik heb gekozen voor een kort handvat. Hier heb ik dat dubbel gelegd en ik maak er nog een steek op met blauwe wol.
I've decided to make short handles (it is one handle btw). I've folded it double and make a stitch with blue wool.


Handvat klaar! Handle done!

Nu ben ik er nog steeds niet in geslaagd om een mooi voeringsstofje te vinden. Omdat het haakwerk erg open is vind ik het extra belangrijk dat het er aan de buitenkant ook mooi uit ziet.
I still didn't succeed to find a nice fabric for lining. As the crocheted work is loose I think it is very important to make sure the outside looks nice too.

Misschien moet ik de voering dubbel maken. Maybe I must make a double lining.

Ik moet er even over nadenken. I need some time to think about this.

Ondertussen ben ik aan een beertje begonnen....... in the meantime I've started with a small bear....

Volgende week op zoek naar voeringstof! Next week a search for lining fabric!

Morgen naar de berenbeurs in Munster, als bezoeker :))))
Tomorrow a visit to the bearshow in Munster in Germany, as a visitor :)))) 

Bedankt voor je bezoek!  Thank you for you visit!  Pink

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink