woensdag 22 april 2015

crocheted bag with hexagon progress

Het tasje vordert gestaag. Omdat ik nog niet tevreden was met het geheel heb ik nog wat mosgroen en meer blauw borduurwerk toegevoegd. Ook heb ik de achterkant gehaakt.

The bag in progress is making....progress. Because I was not happy yet with the result I added some green and more blue embroidery. I also crocheted the backside.



Nu moet ik de riem nog haken en het tasje voeren. Now I must crochet a belt and make a lining.

Wordt vervolgd / to be continued!

10 opmerkingen:

  1. Wat ben je nou toch iets schattigs aan het maken Pink. Ik had je vorige post gemist zie ik. Een schattig tasje, beeldig en zo kunstzinnig. En oude spulletjes zoals een fietsje en poppenwagen, wat leuk, dat is genieten.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Riet! het is maar een probeersel maar erg leuk om te doen! Fijne dag!!! Lieve groet van Pink

      Verwijderen
  2. Wat ziet het tasje in wording er toch leuk uit Pink, en inderdaad de kleine
    accenten die je hebt toegevoegd maken het sprankelend.
    Snap het helemaal, zelf kan ik ook uren tutten over kleine details

    Wat ik me afvraag hoe groot het is.
    Als ik goed naar je haakwerk kijk zie ik dat het stokjes zijn,
    en dan 10 rijtjes per punt = 20 rijtjes stokjes doorsnee.......
    uhhhhhh ja hoor Josephientje is weer eens aan het tellen geslagen, hihi.

    Maar dan gaat het dus een flink tasje worden, ik dacht eerst
    dat het een minitasje voor een beertje zou worden.....

    Ben in ieder geval heel benieuwd naar het eindresultaat,
    succes met de vorderingen.........

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha!!!!!!!!!! lekker aan het tellen hè?! Zo grappig! Het is diagonaal gemeten 20 cm. Niet voor een beer maar voor mezelf deze keer! Je kunt er ook een mooie doily voor gebruiken en er staan prachtige gratis patronen op internet. Maar dit is gewoon weer een experiment en leuk om te doen!
      Ondertussen ben ik met een beertje bezig.....

      Zeg, de berenshow in Zwolle! Je hebt dingetjes gekocht, ik ben benieuwd hoor! De shows lopen allemaal niet zo goed meer hoor ik overal. Nu is er dit weekend een grote internationale berenshow in Munster en daar gaan we naartoe. Ik kijk er naar uit. Vorig jaar was het er erg rustig. Ik hoop er volgend jaar zelf te gaan staan maar dan moet ik wel nog even "door-beren" zal ik maar zeggen.

      Fijne dag en de zon komt er weer aan de komende dagen!!!! Heerlijk!!!!

      Liefs!!!!!!!!! Pink en oh je.....heb je de leuke schoentjes op internet ontdekt die je zelf kunt maken....mini's........zo mooi! xxxxxxxxxxx

      Verwijderen
    2. Ahaaaa.......een tasje voor jezelf hu begrijp ik het, LEUK!!!

      En de aankopen in Zwolle, natuurlijk een aantal kleine lapjes
      mohair bij onze vriend Probear. Een aantal kaartjes leuke oude kantjes.
      Oogjes en schijfjes, valt mee hé, haha. Maar vooral erg genoten
      van alle beertjes die ik ben tegen gekomen. Zo leuk om te zien dat
      een ieder weer geheel zijn eigen stijl heeft.

      En wat spannend dat je volgend jaar zelf in Munster gaat staan.
      Inderdaad nog even flink door-beren geblazen dan.
      Heb je weleens vaker op beurzen gestaan???

      Geniet met volle teugen komend weekend Pink, ben benieuwd waar
      jij mee thuis gaat komen..............

      Liefsssssssssssss
      Josephine

      Verwijderen
    3. Ja, ik heb op een beurs gestaan in Oostenrijk. Mijn eerste beurs. Je hebt geen idee hoe zenuwachtig ik was. Zelfs een Ménière aanval gekregen de nacht er voor. Bloeddoorlopen ogen, zo eng vond ik het. Maar..........het was erg leuk! Er stonden veel aardige berenmaaksters en het was zo leuk om met ze te praten en al hun beren te mogen bewonderen! Beren verkocht? Ja!
      Waarom Oostenrijk? We waren op vakantie in Beieren en we hoefden nog maar een klein stukje verder. Mooi gecombineerd.

      Volgende dag: grote barst in voorruit....zo stond hij op de parkeerplaats......en onderweg in Duitsland een rubber van de voorruit los.......en het was een nieuwe auto.......maar ondanks alles was het een hele leuke belevenis allemaal!

      Munster.......nog een jaar de tijd om nog meer beren te maken.....moet het wel beter gaan dan vanavond want ik had net een berenhoofdje klaar en wilde er mini-oogjes inzetten en bij het 2e oogje had ik kennelijk het gaatje wat te groot gemaakt en het oogje verdween dan ook breed lachend IN het hoofdje.....krijg je er niet meer uit, dus......schaar en geen hoofdje meer....
      Morgen nieuwe ronde! Nu lekker naar mijn bed!

      Zon en 20 graden morgen!!!!! fietsen......

      Liefs!!!!!!!!!!! Pink

      Verwijderen
  3. I think is beautiful bag, i hope to see this soon big hugs .

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink