zaterdag 11 april 2015

beertje naar het strand / bear to the beach

Beertje wil naar het strand!  Gelukkig maar dat ik deze bolderkar vond in de kringloopwinkel. Mooi vind ik hem! Ik heb een matrasje gemaakt van dikker vilt en een lapje stof en een parasolletje van een rieten hoedje. Op het hoedje zitten 2 soorten kant, met de hand genaaid.
Beertje heeft een zwembroekje gekregen en het sluit met drukknoopjes. Het tolletje komt uit een winkel en de bal heb ik genaaldvilt over een styropor balletje. Omdat beertje nog niet goed kan zwemmen heb ik een zwembandje voor hem gemaakt. Beertje neemt zijn poppetje mee!
Beertje wants to go to the beach! Luckely I found this rumbling cart in the secondhand shop. I love it! I made a little mattress from a piece of thicker felt and some fabric and a parasol from a straw hat. I stitched 2 different pieces of lace on the hat. 
I made swimming-trunks for Beertje and it closes with press-buttons. The little toy is from a shop and I needle-felted the ball over a styropor-ball. Because Beertje isn't a good swimmer yet I made a safety ring for him. Beertje takes his puppet with him!







Het was leuk om te maken allemaal! It was fun to make all this!!

10 opmerkingen:

  1. Wat geweldig Pink, wat een fantasie en wat een handigheid.
    Ik wens je een fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Riet! Het was erg leuk om te doen! nu weer verder met quilten!

      Fijne, zonnige week!

      Lieve groet van Pink

      Verwijderen
  2. Ohhhh! Me encanta ver esa hermosa historia del tierno osito con ese bañador...dan ganas de comerlo con el otro osito en brazos, gran trabajo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you thank you thank you! : )))))) Hugs, Pink

      Verwijderen
  3. Ha Pink,

    Dit is toch echt weer iets om blij van te worden als
    je het allemaal bekijkt. Die bolderkar enig, en kan me
    voorstellen toen je hem zag dat je dacht, die is voor mij, haha

    Wat heb je weer heerlijk zitten fantaseren en zo schattig om
    te zien allemaal. Je kan er gewoon wel een boekje over schrijven
    met al die gezellige foto's erbij.

    Dat parasolletje is echt geweldig leuk, de strandbal is mooi gemaakt,
    en zelfs voor kleine beer een zwembandje, ze zitten ook zo
    lieflijk saampjes in de bolderkar, te genieten van het zonnetje lijkt het
    wel door de lichtval tijdens het fotograferen.

    Hel lief allemaal Pink.

    geniet van een fijne zondag en nieuwe week,

    Veel liefsssssssss
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Josephine! zo af en toe loop je ergens tegen aan en dan weet ik niet meer van ophouden, herken je dat?! Het was een leuk werkje en nu ga ik weer verder met quilten....

      Ik wens jou ook een fijne en zonnige, warme week toe!

      Liefs, Pink!

      Verwijderen
  4. Lucky bear! What a great rumbling cart!
    Hugs
    Melli

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Melli! sometimes we find wonderful things in the second-handshop! Nice!

      Wishing you a lovely week with sunshine!

      xxx Pink

      Verwijderen
  5. NOOOOOO che meraviglia!!!!!!!!!
    guarda come giocano felici questi orsi!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you dear Annalisa! Have a lovely weekend!!! xxx Pink

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink