zaterdag 7 maart 2015

Texel / the island Texel

We waren zo gelukkig om een paar dagen naar Texel te kunnen gaan! Gisteren zijn we weer thuis gekomen. We hadden, voor het eerst, een chalet gehuurd. Dit was een sta-caravan. Eerlijk gezegd dacht ik er het mijne van voordat we gingen maar eenmaal aangekomen bleek het een prachtig huisje te zijn, super schoon, mooi ingericht en alles er op en er aan.

We were happy to be able to go to the island Texel for a few days! We came back home yesterday. We hired a caravan and to be honest, before we left, I had the idea it could'nt be much but when we arrived it turned out to be a beautiful house, super clean, everything there.

We hadden slecht weer, behalve de laatste dag. We waren er net toen het begon te sneeuwen (!), het stormde en er is de nodige regen gevallen. Het deerde ons niet echt.

The weather was bad, except the last day. When we had just arrived it started to snow (!), we had storm and a lot of rain. We didn't mind.

  













We hebben genoten! We had so much fun!

Nu is het tijd om verder te gaan met mijn "beer in progress" / now it is time to go on with my "bear in progress"

 

Ook heb ik een eierwarmer gehaakt maar die laat ik de volgende keer zien!
I also crocheted an egg-cover but I'll show that one the next time.

Laat ik nu alleen nog even deze foto zien:
For now I show you this picture:


xxxxx!

5 opmerkingen:

  1. Oh wow thank you so much for this nice pictures and i hope to see your last bear very soon. Big hugs Pink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto,s Pink. Wat is het er mooi daar.
    Lieve groet van R iet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Pink, you had a lovely little cabin. That is what we call them in Australia. It is always lovey to have a break and see new things. Even a walk along the beach when it is cold is nice.
    Wilbur and I like your little feathered visitors.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Un grande abbraccio forte buon 8 marzo w le Donne! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk te lezen lieve Pink dat jullie zo genoten hebben
    van de midweek Texel. Jullie onderkomen ziet er erg
    aantrekkelijk uit en wat fijn dat het [SUPER]schoon was
    en fraai ingericht, toch een aangename bijkomstigheid.

    En ondanks jullie het niet echt troffen met het weer hebben
    jullie je niet uit het veld laten slaan, hihi. Het verbaasde me
    toen ik las dat er zoveel regen was op Texel, wij hebben hier
    in het noorden wel veel wind gehad maar voor de rest heerlijk
    weer met een zonnetje en droog. Dus ik dacht.......jullie treffen
    het dan ook.

    Heerlijk hé zo even een paar dagen je hoofd leeg maken, de wind
    door je haren voelen glijden, en jullie waren er goed op gekleed zie ik wel.
    Erg mooi de foto's die je laat zien en vooral de laatste,
    WOW..............een schoonheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    En nu ben je alweer aan een nieuw berenkind bezig, zie een mooie
    zwarte snuit en ben benieuwd hoe deze er uit komt te zien.
    Ook trouwens naar je eiwarmer[s] ben ik nieuwsgierig, heb je die
    op Texel zitten haken???

    Geniet van een heerlijke week,'
    veel liefssssssssssssss
    Josephine
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink