woensdag 11 maart 2015

Beer/bear

De beer is af; het heeft lang geduurd!
Beer is gemaakt van een mooie mohair en het hoofd en de ledematen zijn gescharnierd. Deze keer heb ik gekozen voor een genaaldvilte snuit, d.w.z. genaaldvilt over de originele snuit.
De kraag heb ik gehaakt met een te grote pen voor een los effect.

I finished the bear, it took a long time!
Bear is made from a beautiful mohair and is 5-way disc-jointed. This time I have chosen to needle-felt the snout, that's to say I needle-felted over the original snout.
I crocheted the collar with a too big needle for a loose effect.




Nu wordt het echt tijd om te beginnen aan een nieuw project en ik weet al wat ik ga doen! Ik ga een matrasje en dekentje quilten voor mijn mooie kleine poppenwagentje en maak er een beertje bij. Het gaat weer even duren maar ik kijk er erg naar uit!

Now it really is about time I start with a new project and I already decided what it will be! I'm goin to quilt a mattrass and blanket for my little doll-pramm and will make a bear for it. It will take some time but I'm looking forward to it!

Gratis beren-patroon / free bear pattern:

pagina free patterns en ik heb het patroon voor Mom gebruikt / page free patterns and I used the pattern for Mom
zonder genaaltvilte snuit kan dus ook! / it is also possible without a needle-felted snout! 

***** 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink