donderdag 4 mei 2017

en nog een nieuwe stitchery / and another new stitchery!

Zo leuk en zo blij!  Ik heb nog een nieuwe gemaakt. Lekker scheef, helemaal (echt helemaal) met de hand en met verschillende stofjes. Gewoon ergens begonnen en steekje na steekje werd het wat.
So lovely and happy!  I made a new one. Out of line, completely (really completely!) by hand and with different fabrics. Simply started somewhere and stitch after stitch it became a stitchery.

Kijk je mee?  Have a look with me?



I'm sitting in my bed..........................  in the living-room


playing with fabrics................  spelen met stofjes


  present from my brother!!!   kadootje van mijn broer!!!!


volgende stofje; manlief kwam helpen kiezen!  next fabric; dear husband came to help me chose the fabric!

het snijden was lastig maar is gelukt; the cutting wasn't easy but I succeeded 



making progress!   er komt schot in! 


 met de binding /  with the binding


erg mijn best gedaan om een mooie binding te maken!  tried very hard to make a nice binding! 


de achterkant!   the back-side!

  
en dan nog even dit detail!  and finally this detail! 

deze stitchery is ca. 37 x 37 cm   14,5 x 14,5 inches appr. 

Hoewel mijn situatie best snel aan het veranderen is begin ik nog aan een nieuwe; het zal een kleintje worden denk ik maar hopelijk toch wel iets groter dan een postzegel!
Eventhough my situation is changing very fast I will start a new one; it will be a small one but I hope a bit bigger than a stamp!

Fijn dat je dit hebt gevolgd; ik waardeer het heel erg! Thank you for following this; I have appreciated it so much!

xxxxxxxxxxxxx   Pink



 

8 opmerkingen:

  1. So wunderbar! Ich freue mich, dass du tust was du liebst.

    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink , wat een lief quiltje heb je toch weer gemaakt. Zo gezellig iedere keer een randje eraan en het past allemaal zo goed bij elkaar.
    Nou zit ik toch te kijken naar het kado van je broer en ik heb geen idee wat het is. Hihi. Ik heb het merk opgezocht maar ik zie niks dat er op lijkt. Is het om elektrisch te snijden ?
    Ik vind het zo geweldig dat je gewoon door gaat met je quiltjes , echt mijn bewondering.
    Sterkte lieve Pink xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee lieverd wat heerlijk je hier weer tegen te komen, en wat
    heb je weer een lieverdje van een quiltje gemaakt, Scheef schrijf
    je...........eerlijk gezegd zie ik het niet. Een heel werkje helemaal
    met de hand vervaardigd en zo KEURIG allemaal.

    Wat een lief kadootje heb je van je broer gekregen, ook erg handig zo'n
    klein strijkboutje voor dit soort fijne werkjes.
    Lieve Pink, het is echt weer een pronkstukje geworden en als ik
    de achterkant bekijk zo prachtig de belijning. Knap hoor om dat zo
    op oog zo strak te krijgen.

    Mooi de stofjes die je allemaal gebruikt hebt en vol liefde en overgave
    heb je het midden van dit quiltje geborduurd, hartverwarmend, zo MOOI.

    Lieve schat wens je zoveel sterkte toe, heel veel liefs en
    DIKKE KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,

    Josephine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay lieverd,

    Ja dit is een kleine schoonheid!
    De tekst vind ik ook zo mooi...zo helemaal recht
    vanuit je hart, hoe mooi is dat?
    Al is het een beetje scheef, het gaat er maar om ofdat je
    er van hebt genoten, en dat heb je gedaan!
    Dat is waar het om draait...gepassioneerd genieten van alles
    wat je doet en waar mee bezig bent lief mens...tenminste dat
    is waar het bij mij om draait...
    Super dat de volgende er ook al aankomt hahaha...over passie gesproken,
    en ik hoop dat je er weer net zoveel plezier aan beleefd als het vorige
    mooie kunstwerkje..Ben benieuwd over het groter als een postzegel wordt hahaha..
    Lieverd je blijft me verbazen, iedere keer weer...

    Heel veel liefs en meer dan alles goeds...dikke hele dikke knuffel van mijXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink