woensdag 14 september 2016

hondje nr. 2 / doggie nr. 2 finished!

Het hondje is af!  Het is nog niet perfect maar daar leer ik weer van!
Doggie is finished! It isn't perfect yet but I keep learning!

Het is een langharige Duitse herder pup / it is a longpile German shepherd puppy.

De oren moest ik 3 keer opnieuw maken; de haren zijn lastig te knippen en het werd niet mooi. De snuit deed ik met een tondeuse. Het hondje staat op wieltjes.
I had to make the ears 3 times; the hairs are hard to cut and it didn't get neat. I used a tondeuse for the snout.

Het was zo leuk om dit speciaal voor mijn vriendin te maken!  It was so nice to make this specially for my friend!   

Coming you way Thelma!!   all the way to Arizona!   made with love!!!   

(details van het hondje kun je vinden op het bears only blog)





 

5 opmerkingen:

  1. Wat een snoepje Pink. Zo,lief en makkelijk op wieltjes.geweldig gedaan.
    Lieve groet van R iet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Pink..♥
    Ooooohhh wat een poepieee♥ met haar lieve oogjes..echt het is je aardig gelukt een duitse herder te maken..zo liefffff♥ om te knuffelen♥ hihi..;))
    Ik ben verliefd♥ hihi..echt leuk hoe ze kijkt ..zit stiekum steeds terug te kijken ha ha ..;))
    ja dat vind ik nu zo leuk♥ als een post♥ leest en er zoveel plezier♥ mee hebt ..;)
    Ik heb ook eindelijk op de valreep nog de post♥ kunnen plaatsen nu ga ik mijn koffertje inpakken hihi..lieffsss♥ en knuf♥ pootjevan Dionne Gaby..♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zeg je nu lieverd, "Nog niet perfect"?????????
    Deze langharige Duitse herder pup is SUPER,SUPER,SUPER!!!
    Ohhhhh en op wieltjes, zo lief is dat.

    Die oren zijn geweldig geworden ook al lukte het niet meteen,
    echt puppen oren van dit ras, eentje nog half naar naar beneden,
    altijd zo grappig als de pups gaan rennen en baldadig worden
    dan zie je die oren alle kanten opgaan, hahaha.....

    En dat lieve kopje zo schuin, ohhh om op te vreten toch.
    Wat zal jou vriendin trots op je zijn dat je dit voor elkaar
    hebt gekregen en ook HEEEEEEEL blij zijn met deze schoonheid.

    De snuit is ook geweldig gelukt met de tondeuse, super.

    Het is gewoon in 1 woord een JUWEEL!!!!!

    Veel liefssssss,
    Josephine
    XXX

    En hopelijk ben je inmiddels al weer wat opgeknapt,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Pink,

    Ach...wat een schatje is dit hondje geworden...
    zo lief met zijn mooie getekende kopje...en
    superlieve oogjes...

    Hij doet me een beetje aan een 50-jaren speelgoed
    denken...ik vind zijn wieltjes zo gaaffff!!!!

    Pink, je hebt de oren heel tof gemaakt, je moest het
    wel 3 keer veranderen, maar...dan heb je wel wat!

    Toedeltjes MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marijke! Ja, jaren-50 speelgoed, zo leuk! Ik keek net al even snel op jouw blog en zag daar ook een prachtige hond! Gauw terug om nog eens te kijken! Fijne dag en liefs van Pink! xxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink