zondag 4 september 2016

doggie nr. 2 and quilts in progress

De lappenmand.....    daar zit ik al een tijdje in maar zo nu en dan ben ik aan het werk met het hondje en de quilts.
I'm not feeling very well lately but every now and then I work on the doggie and the quilts.

Het hondje:  het hoofd is af maar dat kan ik nog niet laten zien omdat ik mijn vriendin wil verrassen; de oren moeten nog gemaakt worden en het lijf moet in elkaar gezet worden.
Doggie:  the head is finished (except the ears)  but I can't show it yet as I wish to surprise my friend; the body can be stitched.




De haren voor de zoom zijn geknipt; het hoofd is af (zonder de oren) en het lijf kan in elkaar gezet worden. Het hoofd kan ik nog niet laten zien omdat ik mijn vriendin wil verrassen....
The hairs have been cut for the seams; the head is finished (except the ears) and the body can be stitched. I will not show the head yet as I wish to surprise my friend....

to be continued......

xxxxxxxxx

voor de hexagon quilt en sampler quilt in 5 kleuren kun je even op mijn andere blog kijken / for the heagon quilt and sampler quilt in 5 colours you can have a look at my other blog:


Fijne week! Wishing you a lovely week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink