zondag 4 september 2016

doggie nr. 2 and quilts in progress

De lappenmand.....    daar zit ik al een tijdje in maar zo nu en dan ben ik aan het werk met het hondje en de quilts.
I'm not feeling very well lately but every now and then I work on the doggie and the quilts.

Het hondje:  het hoofd is af maar dat kan ik nog niet laten zien omdat ik mijn vriendin wil verrassen; de oren moeten nog gemaakt worden en het lijf moet in elkaar gezet worden.
Doggie:  the head is finished (except the ears)  but I can't show it yet as I wish to surprise my friend; the body can be stitched.




De haren voor de zoom zijn geknipt; het hoofd is af (zonder de oren) en het lijf kan in elkaar gezet worden. Het hoofd kan ik nog niet laten zien omdat ik mijn vriendin wil verrassen....
The hairs have been cut for the seams; the head is finished (except the ears) and the body can be stitched. I will not show the head yet as I wish to surprise my friend....

to be continued......

xxxxxxxxx

voor de hexagon quilt en sampler quilt in 5 kleuren kun je even op mijn andere blog kijken / for the heagon quilt and sampler quilt in 5 colours you can have a look at my other blog:


Fijne week! Wishing you a lovely week! 

4 opmerkingen:

  1. Lieve Pink,

    Wat vervelend dat je in de lappenmand bent...wil je heel
    graag beterschap wensen, hopelijk knap je snel een beetje op.

    En dan toch nog werken aan je nieuwe je nieuwe hondenbeesie,
    volgens mij wordt het een plaatje, ben trouwens wel benieuwd
    naar zijn snuitje...ik zal nog eventjes geduld moeten hebben...

    Dag lief mensje..dikke kusXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het komt wel weer goed Marijke! Ja, nog even geduld maar ik ben met het lijfje bezig en er komt schot in!

      Liefs van Pink en fijne week! xxx

      Verwijderen
  2. Och lieve Pink, wat naar voor je dat je al een tijdje
    in de lappenmand zit, hoop van harte dat het iets betreft
    van tijdelijke aard en je langzaam weer de goede kant op gaat.
    Wel fijn te lezen dat je af en toe de energie hebt om
    aan je projecten te werken.

    Het lijkt wel op de foto of het hondje bij de trimmer is, hihi.
    Ben zo benieuwd naar het ras!!!

    Je Hexagon quilt wordt echt PRACHTIG, zo mooi de lieflijke
    kleurencombinatie. En wat goed dat je geslaagd bent voor
    het borderstofje voor de Sampler quilt in 5 kleuren.
    De kleuren komen erg mooi overheen, SUPER!!!

    Lieverd, ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop
    dat je je snel weer beter zal voelen, ik duim voor je.....

    Veel liefsssssss,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Josephine, wat een giller dat het lijkt of het hondje bij de trimmer is! Ik heb een tondeuze gebruikt omdat het een egaal resultaat geeft; de kleine dingetjes doe ik dan met een schaartje.
      De quilt vordert hexagonnetje na hexagonnetje!
      Maak je geen zorgen, het is een opeenvolging van virussen; het komt wel goed!
      Fijne week! Liefs van Pink xxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink