dinsdag 26 april 2016

Bolleke Bears!

We zijn naar de beren-beurs in Munster geweest.  Tussen alle mooie beren vielen deze beren me op:  piraten beren! Prachtige piraten-beren!

Het zijn de beren van Sylvia Middelkoop  van  Bolleke Bears.

We kenden elkaar nog niet maar nu wel! Het was zo leuk om Sylvia te leren kennen en haar beren te mogen bewonderen. Bewonderen doe ik ze echt.  Ik vind ze klasse!

Sylvia geeft ook workshops en verkoopt haar handgemaakte teddy-beren.

We visited the bearshow in Munster in Germany. Between all the beautiful bears I noticed these bears:  pirate bears! Beautiful pirate bears!

They are from Sylvia Middelkoop of Bolleke Bears, a Dutch bear-artist.

We didn't know each-other yet but now we do. It was so nice to meet Sylvia and to be able to admire her bears. I really admire them. I think they are TOP!

Sylvia also organises workshops and she sells her hand-made bears.






6 opmerkingen:

  1. PRACHTIG zijn ze Pink, piraten beren wat een leuk
    idee om die te gaan maken. Erg mooi ook alle kleding
    die ze maakt, die fantastische hoeden, super leuk.

    Wat zullen jullie weer genoten hebben op de beurs,
    het is altijd heerlijk om daar rond te struinen en hier
    en daar een praatje te maken. En natuurlijk niet te
    vergeten weer huiswaarts te gaan met mooie lapjes ;-)))

    Mooie foto's heb je gemaakt van deze schoonheden.
    Erg leuk om te bekijken.

    Wens je een fijne week verder,

    Liefsssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, prachtig hè?! en ze maakt pas 2 jaar beren....! De foto's heeft ze zelf gemaakt.... op de beurs kun je bijna geen goede foto's maken door slecht licht etc. OK OK, ik geef het toe, ik ben geen goede fotograaf haha!

      Het was echt leuk op de beurs en om met wat anderen te kunnen praten; voornamelijk oude bekenden maar nu dus ook Bolleke Bears. Top!

      3 kleine lapjes nam ik mee van ThreadTeds; Bertha verkoopt prachtige stofjes voor mini-beertjes. Ja, je raadt het al..... hoofdje en lijfje zijn af: )))

      Voor jou ook een fijne week lieverd ... en morgen? ik denk dat we binnen blijven!

      Liefs!!! Pink

      Verwijderen
  2. Liebe Pink,
    schön, dass du nach Münster konntest. Messen sind immer so toll und voller Inspiration.
    Die Piraten sind ja wirklich wunderschön! Diese aufwändige Kleidung!!
    Liebste Grüße Conni

    Oh, ich werde dir bald schreiben. Es geht uns alles gut!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liebe Conni, gut zu horen das alles gut geht!! Bis bald! Liebste Grusse, Pink!

      Verwijderen
  3. Goedemorgen lieve Pink,

    Geweldig dat je in Munster was!
    Wat zal je veel moois hebben gezien, ooit hoop ik er
    ook eens te gaan staan.We waren als Dabida kunstgroep
    ook uitgenodigd voor deze beurs.Enkele leden zijn ook
    gegaan, helaas kon ik er niet bij zijn dit jaar, omdat ik
    niks meer had om mee te nemen...jammer he?
    Anders hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten!

    Sylvia is een kunstenares!!!!
    Tjeetje je kunt haast niet geloven dat zij pas 2 jaar
    beren maakt, ik ben er helemaal weg van.
    Ze heeft ook zo helemaal haar eigen stijl, haar beren zijn
    mooi en robuust...
    Ik weet het hoe haar beren eruit zien, zijn stond schuin voor
    mijn stand in Den Bosch, dus ik heb er het hele weekend van
    kunnen genieten! En Sylvia is een ontzettend aardige vrouw.

    Meisje geniet maar fijn van jouw beeldschone piraatjes...
    Dikke kus van mij...MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve Marijke! Zo leuk dat je me schrijft (ook al over de quilt met de vele lapjes..... waarvan je zei dat het je duizelde.....nou, mij ook, ik heb 2 blokjes verkeerd genaaid haha!).
      Ja, ik ben het helemaal met je eens en wat leuk dat jij Bolleke Bears ook kent! Lief is ze zeker! Er zijn nog lieve mensen Marijke! Hoera!

      Het zou geweldig zijn als je naar Munster kunt gaan; de beurs is enorm. We zijn er nu een paar keer geweest en je kijkt je ogen uit. Volgend jaar april is de show er weer en misschien slaag je er in om er dingen voor te maken? Nog harder werken??? wat zeg ik nou??!!! Maar zonder gekheid, als je er in slaagt om er iets voor te maken: doen!!! Mogelijk ga ik er zelf ook staan volgend jaar....

      en Marijke, ik weet zeker dat we elkaar een keer zullen ontmoeten; komt wel goed!

      Fijne creatieve dag en een heel fijn weekend wens ik je!!!

      Dikke knuffel van Pink! xxx

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink