vrijdag 1 januari 2016

quilt complementairy colours

Tussen de bedrijven door heb ik aan deze quilt gewerkt. Het zijn nu 125 blocks en ik ga weer verder met rood. Ik gebruik nog steeds 20 verschillende stoffen.  Na lang nadenken heb ik geprobeerd een opening te maken van rood naar groen naar rood. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
In between I've been working on this quilt. It are 125 blocks now and I will continue with red now. I still use 20 different fabrics. I had to think a while and decided I want to make an opening between red, green and red.  I'm curious what it will look like!


Deze quilt blijft lastig om goed te fotograferen! This quilt is difficult to photograph in a good way!

Fijne dag verder!  Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink