woensdag 25 november 2015

hartjes / hearts




vanmorgen vond ik dit briefje op mijn bordje........................  en het is zo ongelooflijk lief van mijn man............. voor mijn verjaardag.   Hoe oud ik ben geworden?   tellen!!!

Zo, en dan is het eindelijk tijd om weer aan een beer te beginnen (de quilt vordert gestaag, leuk!)

This morning I found this little note on my plate for breakfast............and I think it is so unbelievable sweet of my husband.....................for my birthday. How old I am now?   count!!

So, and now it is about time to start with a new bear (the quilt is making progress, nice!)

Be well!  Pink

9 opmerkingen:

  1. Ha lieve Pink, als eerste bedankt voor je VERSE bos beste wensen,
    en dan schrijf je " uitgerekend jij ". Nu voel ik me een beetje schuldig
    want jij..................[is het vandaag??? ja hé] jou heb ik nu uitgerekend, hahaha.
    Wat een lieverd toch jou man ik hou daar van als iemand zo attent is, en als
    ik het goed heb berekend......................64 jaar.
    63 hele hartjes en een puntje van de vierenzestigste als grootste op de
    achterkant.

    Heel hartelijk gefeliciteerd lieverd, hoop dat jullie samen een gezellige
    verjaardag vieren, ik PROOST op jou!!!!!

    Succes met de vorderingen van je quilt, [goede tip hé de boerenzakdoeken]
    En ben al weer benieuwd naar je nieuwe beer, het patroon en het
    eindresultaat.

    Fijn dat je er weer bent,

    Veel liefsssss
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 63 en een half hartje voor het komende jaar en het grote hart op de achterkant omdat hij van me houdt zo te zien : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Ben je wat leuks aan het maken Josephine? van papier??? OK, ik zal braaf wachten!

      Fijne dag en liefs!!!!!!!!!!!!!!! Pink

      Verwijderen
  2. Wat een lieverd die man van je en hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lieve Pink. Je bent nog lekker jong. Ik ben benieuwd naar je quilt. Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Riet! Ik zal gauw weer foto's laten zien van de quilt! Fijne dag! Liefs! Pink

      Verwijderen
  3. Dear Pink, I wish you a Happy Birthday and I believe all your wishes will come true! They must!
    I wish you a lot of fantastic bears and quilts, and I wish you always have enough time and energy for your projects :)
    Hugs, Olga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Olga, thank you for your more than kind words! Heart-warming as we say here! Highly appreciated!
      Biggest hugs! Pink

      Verwijderen
  4. uuu aaa if you tell me again .... I'll be right !!
    take along a good cup of tea and work together with our creations ... it would be great !!!
    I hug you very tight
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Felicidades Pink, tienes suerte con un marido tan romántico!!! Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicidades Pink, tienes suerte con un marido tan romántico!!! Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink