zaterdag 15 augustus 2015

bear in progress

Er komt schot in! Door de warmte gaat het allemaal wat langzaam. Het hoofd kan nu verder gemaakt worden en dan de scharnieren er in en vullen.
Making progress!  Things are going slowly due to the heat. I can go on with the head now and add the joints and start stuffing.

Volgende week is de beer af / next week bear will be finished.
Tussendoor nog wat quilten..............some quilting in between............. 

Ik wens je een fijne zondag!  Wishing you a lovely Sunday! 


update: bear is finished!

 

3 opmerkingen:

  1. Ha lieve Pink,

    Het is inderdaad steeds VEEL te warm om iets te ondernemen
    kan er zelf ook niet zo heel erg goed tegen. Maar gelukkig gaat
    het nu weer de goede kant op met temperaturen zo tussen de
    20 en 23 graden.

    Het gaat een mooie beer worden als ik het zo bekijk, een flink
    formaat ook als ik het vergelijk met het flesje op de achtergrond.
    Ben zo benieuwd hoe de beer uiteindelijk gaat worden.
    Het is altijd zo grappig dat je het in dit stadium eigenlijk nog
    niet precies kan zien.

    En wat ik de vorige keer ook al schreef volgens mij is het
    een heel zachte mohair soort.het zal vast een beer met
    een HOOG knuffelgehalte worden, denk ik........;-))))))))))

    Ge niet van een fijne zondag,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pink. Dank je wel voor je lieve briefje. Manlief is bijna van zijn hoest af gelukkig. Mijn lusteloosheid is ook minder. Alleen heb ik nog steeds geen zin in bloggen terwijl ik zoveel foto,s van de vakantie heb om op mijn blog te zetten.
    Een beer in uitvoering heb ik nog nooit gezien maar ik zie nu een beetje hoe dat werkt. En de stof ziet er erg mooi uit.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziek maar rustig uit jullie! Dat bloggen en die foto's, dat komt vanzelf weer! Niets moet............gelukkig!

      Lieve groet van Pink.

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink