maandag 30 maart 2015

varkentje......piggie "presse papier"

Een tijdje geleden begon ik aan een gehaakt varkentje maar dan zonder patroon. Ik heb veel gehaakt in het verleden maar geen poppetjes. Kan ik wel....dacht ik. Nou ja, het duurde denk ik 2 maanden om deze te maken : ))))))
Some time ago I started crocheting a piggie but without a pattern. In the past I've been crocheting a lot but not dolls etc. 
I can do this .....   is what I thought. Oh my, it took me about 2 months to finish this one : )))))))))))

Het is een soort haat/liefde relatie, haken en ik. Zo af en toe geef ik er aan toe.
I think crochet and I have a kind of hate/love relationship. Every now and then I give in.




Het is een kleine presse-papier met mineraal granulaat in de buik.
It is a small presse-papier with some mineral granulate in the tummy.

De handen en voeten zijn handgemaakte glaskralen / the paws are handmade glass-beads (slm-arts.com)

Zo, nu is het tijd om verder te gaan met mijn beertje in progress!
Now it is time to go on with my bear in progress!


4 opmerkingen:

  1. Ohhhhh Lieve Pink, wat er uit een haat / liefde relatie
    al niet geboren kan worden, haha.
    Je varkentje vind ik SUPER geslaagd, wat een heerlijk
    eigenwijsje, en dan dat koddige hoedje en kraagje,Leukkkkkkkk.

    En dan ook nog een dubbele functie, een presse-papier,
    wat geweldig bedacht. Duidelijk is dit weer één van
    jou TOPPERTJES.
    Het is echt een super mooi en lief wezentje geworden,
    ook prachtig van kleur.

    Geniet van een heerlijke week,

    Veel liefssssssssssss,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow i really love this little crochet piggy, very nice work Pink. I hope you make other soon.big hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou kleine ♡biggy ziet er wel schattig♡ met ...haat en liefde komt wel iets leuks en lief uit je handen .haha..liefs..x♡x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much for your comment! Pink