zondag 22 maart 2015

poppenwagen+beer/doll carriage+ bear

Het is zo ver, het beertje is af en het is een meisje! Verder heb ik nog een versiering voor de poppenwagen gemaakt en een klein kussentje.
Yes, the little bear is finished and it is a girl! I also made some decoration for the doll carriage and a little pillow.

Hier wat foto's die ik tussendoor heb genomen / here are some pictures I took in between:

berenhoofdje in de maak / bearhead in progress
scharniertjes / joints
neusje / nose
vullen.....kan ze staan? / stuffing.....can she stand alone?
speelgoed voor het beertje / toy for the little bear
dekentje met kussen / blanket with pillow
 en nu is het af!  and now it's finished!



rokje..../  skirt



beertje is 12 cm / bear is appr. 4,7 inches

Het was ontzettend leuk om te maken! It was so nice to make it all!

Nu moet beertje gaan slapen, ze is moe............now little bear must go to sleep, she is tired...........



oh.........je wilt het gratis patroontje?!  oh....you want to have the free pattern?! 

kijk maar even op pagina FREE PATTERNS and zoek dit papa-beertje van bearhouse nr. 2 / have a look at page FREE PATTERNS  and find this papa-bear in bearhouse nr 2


zelfde patroon, zelfde type stof ....totaal andere beer!
same pattern, same kind of fabric.....completely different bear!

Bedankt voor het volgen!  Thank you for following this project! 

 xxx Pink

13 opmerkingen:

  1. Ha Pink,

    Wat is dit ook weer een FANTASTISCH origineel
    project geworden. De maat van dit lieflijke beren meisje
    valt me nog mee, ik dacht eigenlijk dat het kinderwagentje
    een stuk kleiner was en het beertje dus ook VEEL kleiner
    moest worden.

    Zo lief ook haar kralenspeeltje met het piepkleine beertje eraan.
    En zie die snoes toch eens heerlijk onder haar dekentje liggen,
    je zou er zo bij kruipen, haha. Wat heeft ze ook een mooi rokje aan Pink,
    zo leuk op haar rug dat strikje.

    Wel heel knap hoor voor zo'n kleine meisje dat ze al kan staan ;-)))
    Het geheel is wederom een TOPPERTJE geworden!!!!!!!

    En inderdaad heel grappig te zien dat ze weer een totaal ander
    uiterlijk heeft gekregen met hetzelfde patroontje als Papa beer.

    Kan me voorstellen dat je weer genoten hebt om het te maken,
    enne.........vertel...............heb je alweer een nieuw project in gedachten???

    Wens je een fijne week toe,

    Veel liefssssssss
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ha Josephine, ik vond dit beertje klein genoeg!!! Mooi maatje wel! Leuk hè wat je met een ander stofje en borduurseltje kunt doen!

      Ik kijk vol verwachting uit naar jouw nieuwste creatie!!!!! zelf heb ik nog NIETS in gedachten maar het is ook maandag, dat zal het zijn!

      Liefs lieve vrouw!!! xxx Pink

      Verwijderen
  2. Oh wow Pink she is so pretty girl and i really love her nice blanket and pillow very nice colours.thank you for the nice free pattern.You do the nice things. big hugs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks you so much dear Cathy! I know how kind YOU are ! xxx Pink

      Verwijderen
  3. Esa pequeña osa es absolutamente adorable! Me encanta cómo ha quedado el carrito con tu conjunto de patchwork! Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ciao cara! Ma questo orso è delizioso! ♥ti abbraccio forte Annalisa sei troppo brava!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk dat ik eens kan zien hoe je zoiets maakt Pink. Schitterend snoesje en wat leuk het dekentje in de poppenwagen.
    Lieve groet van R iet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Riet! Fijne dag, het zonnetje schijnt! Lieve groet van Pink

      Verwijderen
  6. Lieve Pink..♥
    Ooooohhhhhhh ongelooflijk lief♥ beertje ♥ hebt je gemaakt en ook nog zo klein ..;))
    ik ben verliefd♥..je word er heel blij♥ van als er er naar kijkt ook het poppenwagentje♥ en het mini dekentje al die kleine lapjes echt knap♥ van je ..;))
    een mohair beertje♥ zo klein is echt een priegelwerk♥ maakte onlangs 2 kleine bunny.s van huidstof en het omdraaien van de oortje poehhhh..;))
    Alles bij elkaar past het precies ook de kleurtjes de kraaltjes super♥ leuk om te zien..ik geniet er echt van..hihi..;))
    Ik zelf heb nog nooit met pinnetjes gewerkt in die poppetjes♥ of beertjes♥..;)
    Misschien kan ik het leren van jou♥;))
    Lieverd♥ bedankt voor je lieve♥ bericht bij mijn post ♥ wens je een fijn zonnig ♥Lenteweekend♥
    Liefssss Gaby..xxx..kijk weer uit naar het volgende lieffff beertje♥.. ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha lieve Gaby, ik heb je een mailtje gestuurd....................liefs!!!! Pink

      Verwijderen

Thank you very much for your comment! Pink