dinsdag 1 december 2015

quilt complementary colours in progress

De quilt vordert gestaag. Het lijkt misschien niet zo maar het zijn nu 178 blokjes van 4 x 4 cm.  Allemaal met de hand vastgezet. Ik vind het heel relaxt om te doen.

The quilt is still making progress. Maybe it doesn't show but it are 178 blocks now from 4 x 4 cm / 1,6 x 1,6 inches. They have all been stitched by hand. I think it is very relaxing.


De foto is niet zo goed gelukt / de picture is not that good. Ik wil een foto maken bij daglicht maar het is grijs en nat...............   I want to take a picture by daylight but it is grey and wet.........

Nu moet ik eerst weer papieren blokjes tekenen en uitknippen voordat ik verder kan.
Now first I must draw and cut paper blocks again before I can go on.

Ik heb nog steeds geen idee hoe groot ik de quilt maak! 
I still have no idea how big I'll make the quilt!

De beer vordert ook / the bear is making progress too..............

wordt vervolgd / to be continued!

Bedankt voor je bezoek!  Thank you for your visit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink