zondag 29 november 2015

nieuwe beer en een make-over

 Correctie!

Oh oh.....!   het is GEEN ALPACA  maar synthetisch en het artikelnummer bij Probaer is 443......   ze hebben er net naar gekeken......   alpaca wordt altijd achteraf geverfd en heeft 1 egale kleur.............  weer wat geleerd!

Oh.....oh.....!   it is NOT ALPACA  but synthetic and the articlenumber at Probaer is 443......  they just had a look.......alpaca always gets dyed afterwards and has 1 even colour ....I learned something again!


Inmiddels ben ik begonnen aan een nieuwe beer. Hij wordt gemaakt van een mooie alpaca-stof. Voor mij de eerste keer dat ik met deze stof werk en ik vind de achterkant wat dik en stijf en niet zo gemakkelijk om mee te werken. De stof zelf vind ik prachtig.

I've started working at a new bear. It will be made of a nice alpaca-fabric. For me it is the first time I use this fabric and in my opinion the backing is a bit hard and stiff and the fabric is not that easy to work with. The fabric itself is beautiful.


Nu zit ik zonder vulling dus dat moet ik eerst gaan kopen voordat ik verder ga. I'm out of stuffing and will buy some before I go on.

In de tussentijd heb ik een beertje een make-over gegeven. In een doos vond ik nog stukken kant die ik ooit kocht.
In the meantime I gave a bear a make-over. In a box I found some lace I bought long long ago.



Totaal andere beer geworden! Completely different bear!

Het stormt en regent..................een mooie dag om creatief te zijn!
It's a stormy and rainy day.............. a nice day to be creative!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you very much for your comment! Pink